niedziela, 31 maja 2015

Witka, Witam i Siemanko ;-)


Dziś założyłem tego bloga, tak więc wypada opowiedzieć słów kilka na temat tego, co będzie się na nim pojawiać! :)

Jestem zakręconą osobą, która lubi bawić się w hazard. Nie jakoś mega wybiórczo, lecz na pewno w taki sposób, że można się będzie pośmiać razem z sytuacji które będę chciał Wam przekazać – a mam ich trochę :-)

Ten blog ma być dla mnie wypełnieniem czasu i spełnieniem swoich wszelkich marzeń odnośnie budowania czegoś, dla kogoś!

Mam nadzieje że blog zyska może nie tyle co sławę, lecz zainteresowanie osób, które będą chciały korzystać z informacji które tutaj będą załączone. Myślę że mam całkiem sporo do przekazania i wspólnie będziemy się bawić bardzo dobrze w ten czas.
Z góry, będę bardzo wdzięczny za wszelkie informacje i komentarze w moją stronę.

Co poprawić ?

Co zmienić ?

Co dodać ?

Co odjąć ?


Wszystko to, piszcie w komentarzach które obiecuje pieczałowicie czytać i sprawdzać pod każdym swoim nowym wpisem. Mam nadzieje że będziecie mi sami podsuwać myśli i tematy którymi będę się chciał z Wami dzielić. Ja ze swojej strony dodam że na pewno będę zapełniać informacjami to miejsce, które mam nadzieje stanie się dla Was odpowiednie z czasem.

Póki co, miłego dnia ! ;-) Za chwile kolejna notka!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz