środa, 3 czerwca 2015

Hazard pójdzie jeszcze bardziej do przodu...


Przeglądając dziś internet, trafiłem na bardzo ciekawy blog i wpis odnośnie wzrostu hazardowego. Na samym początku pomyślałem sobie "przecież hazard internetowy jest aktualnie w złotych czasach", lecz przypomniałem sobie nie tyle tamten rok, lecz zmiany które miały miejsce w tym roku.

Wiecie co ? Nie zanotowałem faktycznie w tym roku żadnych wielkich zmian, ani przewrotów w świecie hazardu. Można powiedzieć, że w tym temacie nastała jakby cisza. Oczywiście nie wliczam tutaj turniejów hazardowych, które odbywają się cały czas i jest to tak jakby, według mnie samo napędzająca się machina.

Bardziej chodzi mi o mini rewolucje dotyczące samego hazardu internetowego. W tym momencie, przyznałem rację artykułowi, który mówi że hazard dopiero co ma ruszyć. Zarówno w Polskim, jak i również zagranicznym internecie...

O co dokładnie chodzi ?

Aruvian Research jest firmą, która zajmuje się prowadzeniem doradztwa w zakresie hazardu. Jest to indyjska firma, która przygotowuje raporty po nazwą ,Michael Porter's Five Forces Analysis”. Owe raporty analizują potencjał wzrostu hazardu w internecie, tak zwaną metodą Pięciu sił Portera. - (swoją drogą kompletna anomalia dla mnie, nawet nie wiedziałem że takie rzeczy są wykonywane).

Raport ciekawie zwrócił uwagę na Europejski sektor hazardu który spowolnił z uwagi na oddziaływanie Unii Europejskiej i ich krajów. Naturalnie to w tych krajach, na przestrzeni ostatnich lat wzrost został spowolniony przez wprowadzanie rożnych restrykcji prawnych, dotykających również i świat hazardu.

Faktycznie, gdyby zwrócić na to dokładnie swoją uwagę, można by to było stwierdzić bez najmniejszych oporów. Wiemy to, jak sami Polacy którzy nie są najbardziej lubianymi graczami we własnym kraju...

Na koniec...

Fajnie, że takie raporty powstają. Sam nie miałem o nich wiedzy aż po dzień dzisiejszy. Dziś musze śmiało przyznać, że takie rozwiązania, to kompletny strzał w dziesiątkę, ponieważ taka analiza jest nam potrzebna, tym bardziej kiedy jest nie tylko trafna, ale również w pewnym stopniu jawna i możemy dotrzeć do niej my, jako zwykli gracze!







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz